Perşembe Yaylası-Zınav Gölü Gezisi

Kategori: Faaliyetlerimiz Çarşamba, 25 May 2016 tarihinde yayınlandı. Mahmut Coşkun tarafından yazıldı.

22 Mayıs 2016 Pazar günü saat 8:00 de Fırınistan da toplanıp kahvaltının ardından 8:45 gibi iki minibüs 33 kişi Perşembe yaylasına doğru yola koyulduk. Yaklaşık iki saat süren yolculuk sounda Perşembe yaylasına ulaştık. Saat 13:00 e kadar saldım çayıra mevlam kayıra dedik o tepe bu tepe yürüyüş yaptık. Yürüyüşler ve yayla havası acayp acıktırmıştıki etler yemeye saat 13:00 gibi hazırdı. Harika bir yemekden sonra Reşediye Zınav gölüne doğru yola koyulduk. 14:30 gibi Zınav gölündeydik harika manzara eşliğinde fotoğraflar çekilip göl çevresinde yürüyüş yaptık ve saat 15:30 gibi Tokata doğru yola koyulduk. Musapınarında çay molası vermeyi kararlaştırmıştıkki fırtına,yağmur ve dolu yüzünden bundan vazgeçerek direk Tokata devam ettik. Fırınistanda harika bir sofra yine bizi bekliyordu, Kurabiyeler ve pastalar yenilip çaylarda içildikten sonra 17:00 gibi evlere dağıldık.