Akdağ Zirve Yürüyüşü, Munamak Şelalesi, Ballıca Mağarası, Kaz gölü gezisi 3

Kategori: Faaliyetlerimiz Pazartesi, 08 Ağustos 2016 tarihinde yayınlandı. Mahmut Coşkun tarafından yazıldı.

07 Ağustos 2016 Pazar günü saat 09:45 de Tokat devlet hastanesi otoparkında buluşarak10:00 da 2 minibüs 35 kişi hareket ettik. Artova yolundan Akdağ eteklerine ulaştık. Harika bir havada zirve yürüyüşüne 11:00 gibi başladık. Akdağ zirvesine ulaşıp 2000m den Tokat’ı kuşbakışı seyrettik ve fotoğraflar çektirdik. Tekrar aşağı yürüyerek inip minibüslerle Ballıca mağarasının yolunu tuttuk. Ballıca da Gözleme&Ayran dan sonra çaylarımızı içtik. Gurubun bir kısmı Ballıca mağarasını da gezdi. Sonrasında Munamak şelalesine gittik. Şelalenin muhteşem manzarasında fotoğraflar çektikten sonra Pazar ilçesine doğru hareket ettik. Pazarda 15 dakika alışveriş molası verdikten sonra Kaz gölüne devam ettik. Kaz gölüne vardığımızda yaklaşık saat 17:30 olmuştu. Manzaranın keyfini çıkartırken atıştırmalıklardan da götürdük. Sonrasında Tokat a yola koyulduk, 19:30 civarında ulaştık. Hepimiz mutlu bir şekilde evlerimize dağıldık.